Friday, June 26, 2015

שטיחי יד מצויץ מהודו


יצרני שטיחים יד מצויצות -

שטיח מצויץ יד ושטיחים הם אחד מכיסויי הרצפה התובעניים ביותר בעולם ומשתנה מאוד בעיצוב, צבע, ואיכות.מעברים אלה בתהליך ייצור רחב שהופכים אותם נראים יפים.

איך שטיחי יד מצויצות ושטיחים מיוצרים?

אנו מבינים כי סוג זה הוא בביקוש וגובר אבל הצרכן רוצה לדעת כיצד אנו מייצרים אותם? שמירה בתצוגה של הצפיפות של אריגת שטיח דרישות בד ארוג רגיל כותנה נמתח על מסגרת. עיצוב ממוקם אז בעזרת אינדיגו בסטנסיל, כך שהוא מגיע באופן ברור על הבד ולאחר מכן יד התפירה שקעים אז עשו להכניס את חוטי פנים בעזרת המפה שיש לי צבעים מולא בעיצוב.

כאשר תפירת שקעים שזה נעשה, זה מאומת על ידי בקר האיכות אם הכל פילס בדרך נכונה או לא, אם את כל הצבעים המשמשים ממוקמים או לא כראוי. לאחר מכן, השטיח הוא להסיר את המסגרת והניח ערימה בצד על הרצפה.

כדי להבטיח שהערימה לא באה ציפוי לטקס מיושם יחד עם רשת כותנה, וכל זמן תחת אור שמש לייבוש. לאחר שהתייבש משניים כראוי או גיבוי סופי אז להדביק עם לטקס. אם מחייב נדרש באותה נעשה, מחייב פירוש אז הקצוות תפרו או נעולים.

אנו לדון בנושאים אחרים הקשורים ללמסור שטיחים מצויצים ייצור בבלוג האחר שלנו. אנו להיות יצרנים יכולים להבין דבר טוב יותר, אם יש לך שאלות אתה תמיד מוזמן לשלוח לנו דוא"ל בinfo@surekasgroup.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.