Friday, August 24, 2018

שטיחים עבור הבית שלך


אם אתם מחפשים להוסיף מרקם, רך, חמימות לחדר שלך, שטיח באזור יפה יעשה את העבודה. בפלאש, עכשווי, אופטימי - אלה שטיחים אופנתיים להפליא הם התוספת המושלמת אורח חיים מזדמנים של היום. הגוונים השונים של כחול  צבע  ועיצובים תוססים של שטיחי רצפה אלה יביאו בכיתה לכל חדר בביתכם. סגנון קל הולך ועיצוב קצבי קליל לעשות אלו שטיחים באזור המושלמים לסגנון החיים של היום.
1.  אינטראקציה אטרקטיבית של  צבע  ומרקם להפוך לשטיח צבוע-מטבל כאחד-of-a- סוג יצירות אמנות עבור הרצפה שלך. השטיח הזה הוא מצויץ יד צבוע לייצר מוטיבים ב מרשים בגוונים של כחול  צבע  נגד קרקע מוצקה.
יד מצויצת שטיח ידי מפעל שטיח
 יד מצויצת שטיח ידי מפעל שטיח
2.  מוסיף נופך ימי לחדר השינה שלכם או בסלון עם שטיח צמר מזדמנים זו.הפסים על חלופי שטיח באריגה שטוחה האטרקטיבי הזה בין כחול חצות, טורקיז בהיר, לבן עבור השפעה רבה מימדית.
שטיחי צמר Weave השטוח  שטיחי צמר Weave שטוח  ידי מפעל שטיח
3.  להוסיף אלמנט אופנתי התפאורה שלך עם זה שטיח Ikat בדוגמת.באריגת יד עם צמר , זה  לארוג שטוח  שטיח מעוצב הפיך תעשיר כל חדר, תוך הערימה הנמוכה מקלה לנקות.
שטיח צמר Weave שטוח מודרני מפעל שטיח
 שטיח צמר Weave שטוח Modern  ידי  מפעל שטיח
4.  השטיח לארוג השטוח הבהיר נותן טוויסט מודרני קילים מסורתי .מסובכת באריגת יד בצמר 100%, שטיח זה מוסיף להדגיש לחדר הוא יוצב. קצוות ישרים לתת שטיח באריגת יד זו נגיעה מודרנית ולהפוך אותו התוספת האידיאלית לכל חלל מגורים עכשווי.
קילים מסורתי על ידי מפעל שטיח
קילים מסורתי  על ידי מפעל שטיח


לפרטים נוספים ניתן תמיד לבקר אותנו בבית www.custom-rugs-custom-carpets.com או שלח לנו דוא"ל info@surekasgroup.com ייתכן גם המה AP ב + 91-9839141651

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.