Saturday, March 28, 2020

יד המצויצת שטיחי התעשיינים הודו


מהו שטיח מצויץ יד?

 
שטיח יד המצויץ 

שטיחי יד מצויצים  הופכים פופולריים יותר בימים אלה בשל הקונספט הייחודי שלהם של ייצור שמירה על הערכים האסתטיים ללא פגע. הודו היא המתעוררים ואחד ביותר בשווקים תחרותיים כשמדובר בייצור שטיחים בעבודת יד המצויץ האיכות הטובה ביותר, כמו גם שטיחים מסוקס יד. 


הערך ההסטורי העשיר שנשאר שלמים בהודו בא לידי ביטוי גם בצורת האמנות אשר מתוארת על השטיחים, ובכך לספק אותה אלגנטיות ואיכות שלא ניתן להתאמה.

קודם כל, בואו להבין מה בדיוק שטיחים מצויצים ידות הם ואז נגיע לקראת הרחבת  שטיחים המצויץ יד בהודו .


מהו שטיח מצויץ יד?

אריגה של שטיח מצויץ היד
אריגה של שטיח מצויץ היד
המשמעות המילונית של "Tuft" פירושו " חבורה או אוסף של נושאים, שנערכה יחד בבסיס. " ואמצעי tufting " כדי לחזק ידי העברת מקבץ של נושאים דרך החומר, כך עושים שקעים במרווחי זמן קבועים ."

אז בעצם,  שטיחים בעבודת יד מצויצים  מבוצעים על ידי חבטות או ירי גדילי צמר לתוך בד באמצעות אקדח תפירת שקעי יד המופעלת שהוא סוג של מחט מתוחכם, ואת הבד, בתורו, הוא מתוח על מסגרת. השטיח יוסר המסגרת אחרי הערימה נוצר ולאחר מכן אנו מגנים את השטיח באמצעות רירית הכבדות בחלק האחורי.

שטיחי יד מצויצים מבוצעים באמצעות תהליך שונה לחלוטין ממה  שטיחים מסוקסי יד , כמו רבים מאיתנו עשויים לחשוב כי הם סוג של אותו דבר. בואו להכיר את ההבדלים בין טכניקות שניהם.

שטיחים מסוקס יד מול יד המצויץ שטיחים
  

אריגת שטיח מצויץ יד
אריגת שטיח מצויץ יד
אריגת שטיח מסוקס יד
אריגת שטיח מסוקס יד
  

  1. כפי שהשם מרמז  שטיחים מסוקס יד  נוצרות על ידי קשירת קשרים בעוד אין מושג של קשירת שטיחים המצויץ יד. זה אגרופים או מורה את צמר הבד באמצעות אקדח המצויץ יד מופעלת.
  2. עלות  השטיח מצויץ יד  היא פחות באופן משמעותי מזו של שטיח מסוקס יד בשל משמעותי פחות זמן נדרש כדי להפוך שטיח מצויץ יד לעומת אחד מסוקס יד. עם זאת,  עיצובי שטיח מצויץ יד  הם לא פחות אטרקטיביים מזה של שטיחים מסוקסי יד. 
  3. יד מסוקסת שטיחים עשויים מסיבים טבעיים כמו צמר, משי או שילוב של שניהם, בעוד יד המצויץ שטיחים עשויים בעיקר של צמר וכיום הוא גם נעשה באמצעות סיבים סינטטיים כמו ויסקוזה, פוליאסטר, וכו '

הרחבת שוק שטיח יד המצויצת בהודו

שטיח מצויץ יד שנעשה על ידי יצרנים
שטיח מצויץ יד שנעשה על ידי יצרנים

כפי שהוזכר כבר מראשיתם של הפוסט הזה, תעשיית השטיח מצויץ היד חובקת עולם התפשטות. עם זאת, הודיים בעבודת יד שטיחים נחשבים לאחד השטיחים הטובים בעולם ואת אלה מיוצאים ליותר מ 100 מדינות מתוכם בארה"ב לוקחת משם את החלק הגדול ביותר. אנחנו, Furnishers קומה עולמי, הם אחד היצרנים והיצואנים של כמה את האיכות הטובה ביותר שטיחים המצויץ יד ושטיחים.

יד מצויצת ייצור שטיח  נהפך ליותר ויותר פופולארי בעיקר משום שהיא חותרת יותר אנשים, כמו ציבור יותר יכול להרשות לעצמם לקנות אותו בגלל העלות הפחותה שלה, שמירה על האסתטיקה ויופי כמו של שטיחים מסוקסים באותו time.If שאתה צריך עוד מידע או פרטים, אנא כתבו אלינו: info@surekasgroup.com או יכול גם ap מה חדש ב- + 91-9839141651, נשמח לסייע לך בכל דרך שנוכל.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.